Vinter 2005/2006

God Jul och Gott Nytt År

Områdesbevakning — Ett tryggare Västra Bällsta

Styrelsen kan meddela att Områdesbevakning nu har startat på två gator i Västra Bällsta, på Lovisedalshöjden och Bataljonsvägen. Skyltar är uppsatta vid infarterna till dessa gator och bevakningen har startat.

För att hela området skulle bevakas hade vi satt en gräns på intresse från minimum 200 fastigheter. Nu blev det till dags dato ca. 70 intresserade. För att kunna utveckla områdesbevakningen kommer styrelsen att hålla en intresselista levande som uppdateras regelbundet. Märker vi att intresset ökar för bevakningen på någon gata så kommer vi att kontakta samtliga fastighetsägare på denna gata för att fastställa om det finns tillräckligt stort intresse till regelbunden bevakning.

Du som ännu inte anmält intresse för områdesbevakning, fortsätt därför att överväga beslutet och hör av dig till någon i styrelsen.

Medlemsavgiften

Ja, nu är vi där igen, tiden rullar till ny årsavgift. Med detta informationsblad bifogas inbetalningskort för år 2006. Ett stöd för minnet är att förfallodagen är som vanligt den 31 januari.